luni, 7 aprilie 2014

CONVERSATIE:


...

M: -Tie-ti place sa faci sex?

B: -Nu!!! Sex? Oribil!!!
 Cum sa-mi placa acel moment detestabil in care te apropii din ce in ce mai mult de persoana dorita? Sau deriva aceea tampita in care faci drift-uri cu mintea si cu simturile, la fiecare curba descoperita de palmele tale pagane, pe trupul ei. De ce naiba ar putea sa te incante valurile de fiori ce rasar la atingerea ta...? 
Ca sa nu mai zic de senzatia obscura prin care, ii sorbi cu nesat parfumul, asteptandu-te parca sa-ti ramana sculptat in minte, mai prodigios decat capodoperele renascentiste. Iar mai apoi sa-ti patrunda impulsurile incandescente, prin care ai dizolva fiecare moment de proximitate, doar pentru a-i culege esenta. 
Cum ar putea fi ceva placut in dansul acela haotic al unor trupuri care uita ca-s separate si totusi in nebunia lor isi doresc sa se contopeasca, amestecandu-se precum doua culori supuse poftei  unei pensule perverse?!?
Cine si-ar dori sa se simta intregit, cand ne este atat de bine scindati in jumatati sau sferturi de suflet?
Unde si-ar gasi insemnatate pofta de a sorbi gustul si buzele celuilalt, sau cum sa pot crede ca ea m-ar starni intr-atat incat sa nu-mi pese ca ne-am abandona unor flacari ce ne-ar putea mistui orice retinere si ne-am trezi dezbracati de limite?
Care ar fi sensul unui moment in care te-ai opri sa gandesti ca unicitatea lui "eu" si "tu" inceteaza sa existe, ingenunchind cu smerenie in fata unui "NOI" complet?

M: -Mie nu-mi place sa fac sex, eu fac dragoste!!!

B: -Tu poti sa-i spui "dragoste" daca vrei, insa eticheta poate reprezenta cel mult pretextul unor polemici fara sens... sau finalizare ;)

Asa ceva SE TRAIESTE, NU SE DEZBATE!!! :)


Parerea mea!





29262

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu