marți, 12 aprilie 2011

Capturi ale privirii mele



aparate foto profesionale


Cateva fotografii culese de mine zilele trecute...

ENJOY!


Dar cum fiecare gand are o poveste... n-are sens sa cenzuram paraul de ganduri asociate imaginilor, chiar daca uneori acestea vorbesc de la sine...
Cerul acesta imi aminteste de serile de vara din gandurile altei vieti, pe atunci tantarii erau mai blanzi iar eu pandeam cu inversunare amurgul sa pot prinde radasti, habar nu am ce faceam cu ele dar cert e ca fascinatia acelui moment era captivanta, culmea e ca dupa ce le doboram din zborul lor greoi, ne era frica sa le apucam din cauza clestilor amenintatori... asa ca de cele mai multe ori isi luau iarasi zborul...
Si tot pe atunci ne spuneam povesti cu strigoi in curtea gradinitei de pe strada mea, eram catarati in copaci, si nici ca mai aveam curaj sa ne dam jos de acolo dupa ce anterior ne consolam cu ideea ca strigoii nu pot sa se urce in copaci, asa ca pana nu se intuneca suficient de rau incat sa ne fie mai frica de intuneric decat de strigoi, nu indrazneam sa ne coboram, iar apoi fugeam ca de drac pana acasa fara sa ne mai pese de ceilalti.
Ajugeam cu inima batandu-mi atat de tare ca-mi duduiau timpanele, stiu ca ma opream la cismeaua din curte si sorbeam apa din suvoiul ce se scurgea cu forta din aceasta, pana ma vedea mamaie si incepea sa strige la mine:"Drace, nu mai bea rece transpirat ca faci apa la plamani!!!", dar pana ajungea la mine sa ma smulga din pofta mea, eram deja indestulat... sa nu credeti ca era rea cu mine, era doar grijulie, stiu ca m-a iubit tare mult, desi uneori mi-o mai si luam pe coaja, stiu ca mi-o meritam... nici nu vreau sa ma pun in locul ei in zecile de situatii ciudate in care i-am pus, cam cum e sa descoperi copilul ca fumeaza la 5-6 ani? :)
Dar sa nu intram in prea multe detalii intrigante ca nu trebuie sa exageram, sa revenim la fotografie care reprezinta doar un... CONTRA-APUS...


















10 comentarii:

  1. Superb!
    Fiecare are poezia ei...:)
    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc...
    Poate o provocare ar fi sa-i scriu fiecareia povestea ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Chiar ar fi interesant!!!
    mie imi plac "povestile"... ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Poti sa continui cu succes si fara ezitare! Povestesti grozav :)

    RăspundețiȘtergere
  5. imi dai senzatia ca traiesti numai in trecut...chiar nu e nimic cu poveste in viata ta in acest moment?ceva demn de poveste?un crampei de... ceva... sa-i dea farmec?prezentul nu merita deloc povestit?fa povesti macar cu un viitor pe care ti-l doresti:)felicitari pt poze:)bafta!D.

    RăspundețiȘtergere
  6. Vorba multa saracia omului...prefer sa vad mai multe poze de la tine decat sa citesc 1000000000 de randuri..o poza inseamna mai mult decat 1000 de cuvinte, asta daca stii sa ii intelegi mesajul ascuns ;)...si pot spune ca ma descurc la descifrarea "picturii cu lumina" :)

    ps:cred ca una dintre cele mai bune poze ale tale este cea cu pasarea cu toate ca trebuia sa lasi mai mult spatiu in dreapta...

    semnat: Pustoaica

    RăspundețiȘtergere
  7. Fotografiile sunt superbe ,dar nu din cauza ca sunt prelucrate si ca ochiul tau a tintit bine :) Cand citeam povestea cu stigoii si cu bunica,parca citeam povestile lui Creanga...inteleg ca sunt peripetii din copilaria ta,dar parerea mea este ca ai copiat stilul d lui Ion Creanga(insa sunt convinsa ca nu l dernjeaza,ba chiar i ar placea sa te cunoasca )
    Te felicit pt k esti un specimen pe cale de disparitie ! Tine o tot asa !

    RăspundețiȘtergere