duminică, 12 ianuarie 2014

O zi cu soare...


Desi este prima mea aniversare care din motive medicale, aparent nu-mi permite sa ies din casa, (din nefericire nu-mi mai amintesc foarte bine, daca ma lasau sa ies la plimbare ai mei parinti, pe cand aveam 1,2,3,4... 5 ani, ;) mai ales ca era iarna, si pe atunci iernile erau ierni! ) TOTUSI, ma bucur foarte mult pentru ca este o zi cu soare!
 Asa ca... va rog pe toti cei care o puteti savura, nu ezitati sa furati, pentru a purta in zambetul vostru, macar o picatura din stralucirea ei. Ar fi pacat sa se risipeasca degeaba...

Iar daca in cadrul acestei mici escapade, va ganditi o clipa si la mine, nu ma voi supara ca-s aici, dimpotriva, ma voi bucura de mangaierea razelor ei, cu drag, prin voi, toti prietenii mei care m-ati plimbat prin acele locuri scaldate de soare si  de-o vreme frumoasa... :)


Urandu-va sa aveti si voi un an precum primavaratica-mi zi de nastere...
VA MULTUMESC DIN SUFLET PENTRU URARI SI PENTRU PLIMBARE! :*





28364

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu