sâmbătă, 20 noiembrie 2010

Scrisoare fictiva catre tine... UMBRA II

CONTINUAREA:

Revenind la intrebarea ta...

Am sa-ti raspund intr-un fel mai special, in doua parti, in prima iti voi evoca o amintire iar in cea de-a doua o senzatie...

- mi-as dori ca cea de langa mine sa conteze atat de mult pentru mine, incat sa pot face o chestie pe care-mi amintesc ca o facea mama mea cand eram mai mic, (in generala cred, nici nu stiu daca am mai povestit un fragment din ea..) cand se intampla sa fie ziua cuiva  la ea la serviciu, sau o sarbatoare speciala, aducea bomboanele de ciocolata acasa, impachetate intr-un servetel... si mi le dadea mie, iar eu, evident ca de fiecare data, le luam si le mancam bucuros...
pana intr-o zi in care: m-am intrebat daca nu cumva si ea vrea o bomboana, si m-am dus sa-i dau bomboana, (era doar una...)
a spus ca nu vrea, daca ar fi vrut ar fi mancat-o de la serviciu...
atunci eu am intrebat-o: de ce mi-a adus-o mie, ei nu-i plac bomboanele?
a zambit raspunzand ca-i plac si ei...
eu eram confuz... nu intelegeam! atunci de ce mi-a adus-o si iar am intrebat: de ce?

mi-a raspuns simplu: Pentru ca esti copilul meu, iar daca pentru ca tu sa te bucuri eu ar trebui sa rabd as face-o fara sa ezit, pentru ca te iubesc...
M-am simtit aiurea pentru toate momentele in care mancasem bomboanele fara sa ma gandesc ca poate si ea vrea :( ... am muscat jumatate din bomboana si i-am intins cealalta jumatate...
acum... se uita ea nedumerita, m-a intrebat... DE CE?
am raspuns... pentru ca... si eu TE IUBESC! imi amintesc ca a luat-o si s-a dus brusc in alta camera... n-a vrut ca eu sa vad ca... plangea :(

Asta mi-as dori de la tine...  sa fii astfel incat sa simt ca daca as primi o bomboana ti-as aduce-o cu drag  tie...

- senzatia despre care vorbeam, e... un pic ciudata, desi sunt perfect constient ca in ziua de azi imaginea este criteriul fundamental pentru 99% dintre relatii, incluzand aici si reverberatiile interesului, cu tot cu coordonata lui financiara... pe scurt: trebuie ca el sa arate bine, sa se imbrace cu stil (si stim cu totii cam cum este evaluat acel stil), sa te faca sa te simti bine, cum stie el mai bine, sau portofelul lui; si ca tot am ajuns la portofel, hai sa fim seriosi... cate fete se mai bucura de o plimbare prin parc... sau de un suc ieftin la terasa din colt? Credeti ca macar una dintre ele ar putea fi suficient de interesata de apropierea fata de omul de langa ea, mai mult decat de pretextele cu care a fost indoctrinata, incat sa spuna cu drag, HAI LA UN CEAI! fara sa fie bantuita de remuscari, fara sa aiba senzatia ca a comis un sacrilegiu? Eu unul n-am intalnit-o, iar la cum sunt oamenii acum, probabil nici n-am s-o intalnesc vreodata.
Desi se spunea cum ca cel mai mult conteaza cu cine esti, nu unde esti; am vazut suficiente personaje, pentru care nu prea conta cu cine erau daca erau pe Dorobanti, pe Decebal, sau daca in loc de cluburi ieftine din centru vechi/"expiratele" din Regie, meniul etala un Bamboo, Fratelli, Gaia, Office (lista este total aleatorie)
Sunt curios cate dintre cele care spun ca este de bun simt ca el sa plateasca nota, stiu ca o femeie independenta si integra(asa cum se pretind toate) are cel putin intentia de a-si plati singura(exista in mod evident si persoane care stiu bine sa joace rolul acelei intentii, care mie unul imi par false, mai ales ca o fac special pentru ca el sa refuze, ceea ce dupa umila mea parere este doar un teatru ieftin)...iar in clipa in care ii permite lui, o face doar daca doreste sa mai interactioneze cu acea persoana si spera ca ceva frumos ar putea urma. Evident ca nu o lasi pe ea sa plateasca, daca o vrei in viata ta (insa poti opta sa nu te grabesti in generozitati tendentioase), dar cred ca nici ea n-ar trebui sa accepte sa-i platesti daca simte ca intentiile voastre nu coincid (cel putin asa ar impune decenta sa fie, daca are demnitate). Desi am platit atat de multe cafele si limonade, incat daca ar fi sa primesc macar jumatate inapoi, as putea iesi zilnic in oras linistit, pariez ca oricand se va gasi o ea, care sa ma critice chiar si daca as ezita o singura data sa-i platesc eu, crezandu-am egoist, fara ca macar sa aiba habar cum sunt, sau rabdarea de a ma cunoaste. Stim amandoi ca finetea unor astfel de momente spune enorm despre asteptarile pe care le poti avea de la cel/cea de langa tine...
Dar suficient despre realitatile vietii cotidiene, ca povestile-s lungi! ;)

Sa revenim la ce caut eu:

Eu... caut acea senzatie pe care o poti trai aproape de cineva drag cand stai langa acea persoana la un milimetru, cu ochii inchisi si... o simti, ii simti proximiteatea nu fizic ci cu sufletul, simti caldura ei, o simti ca e a ta, ca-i apartii fara sa te fi cerut vreodata, ca te regasesti implinit(a) prin fiinta de langa tine si ca orice ar pati tot Universul, orice s-ar intampla in viata ta, fiinta aceea pe care doar tu o simti, va fi acolo oricand pentru tine si nu ar face nimic prin care sa-ti pricinuiasca ceva rau...

Cum as putea eu, unei astfel de persoane sa nu-mi doresc, din tot sufletul, sa-i aduc singura bomboana pe care as primi-o ???
dar acum... ma satur c-o umbra si-atat...
(titlul acestui post este link catre o melodie, catre o UMBRA)
O umbra in viata ma tine...
Si umbra aceea esti tu...
Si umbra aceea esti tu!

27 de comentarii:

  1. "Întâi a fost pe vreme rea,
    Era noros şi vânt bătea
    Şi, desigur, ploua;
    (Ea va veni, ea va veni)
    Asfaltul ud era lucios
    Şi-n el se reflecta, frumos,
    Imaginea ta.
    (Ea va veni, ea va veni)
    Cred c-ai aşteptat destul,
    Ea va veni, ea va veni!//
    A doua oară s-a-ntâmplat
    Pe timp frumos, dar ce folos!
    Tot în zadar...
    (Ea va veni, ea va veni)
    Mult mai târziu, la telefon,
    Ai auzit-o, dar ce ton
    Şi ce vocabular!...
    (Ea va veni, ea va veni)
    Cred c-ai aşteptat destul,
    Ea va veni, ea va veni!//
    A treia oară a venit,
    Dar chiar atunci erai grăbit,
    Dacă ai fi putut şti!...
    (Ea va veni, ea va veni)
    Acuma stai şi-aştepţi din nou
    Venirea ei, ca un cadou
    Pentru tine ar fi...
    (Ea va veni, ea va veni)
    Cred c-ai aşteptat destul,
    Ea va veni, ea va veni!"

    Eu am incredere:)
    "Even miracles take a little time"
    ~Goanga~

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca prima parte a scrisorii tale m-a emotionat...pana la lacrimi(trista, dar plina de simtaminte pure si sincere), parcurgand randurile scrise in aceasta a II a parte, m-am trezit...zambind. Un zambet cald, sincer, pur, venind din tot sufletul.
    SUPERB!


    P.S. Multumesc pt zambet! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Asteptam cu atata nerabdare partea a 2-a si tu stiai asta, de aceea te-ai gandit sa ne mai tii pe jar,insa m-a dezamagit putin,poate putin mai mult.De ce ai lasat ca sufletul tau sa fie "corupt" de o judecata asa de rece si pesimista? Mi-a placut foarte mult amintirea cu mama ta si te cred atunci cand spui ca sentimentul acela incredibil, se poate numi cu adevarat iubire.Sper din tot sufletul sa ai parte de asa ceva in viata ta,din punctul meu de vedere asa ceva cred ca "primesti" o data in viata si de obicei vine la pachet cu un sentiment urat numit suferita.Dar sunt multe forme de a iubi,fiecare dupa posibilitati.

    In ceea ce priveste "descrierea" facuta mai sus tin sa spun ca sunt dezamagita ca am ajuns sa ne traim viata in clisee,fie ca e vorba despre femei,fie barbati...Tu chiar crezi ca toate femeile se regasesc in descrierea ta?Poate vrei o pitzipoanca langa tine,pentru ca mie asa mi se pare ca e persoana"care vrea in cluburi fitoase,nu ii pasa de ce are in cap persoana de langa ea etc" . Nu cred ca te invarti in "cercurile" care trebuie daca toate fetele pe care le intalnesti sunt asa.INSA nu toate suntem asa. Deschide bine ochii si PRIVESTE,daca vrei poti gasi persoana pe care o doresti cu adevarat,trebuie sa stii sa cauti. Totusi stiu ca nu esti genul de persoana care sa se multumeasca cu ambalajul,deci esti pe calea cea buna.Si cand gasesti o persoana deosebita sa lupti pt ea ca nimic bun nu se obtine usor.Vroiam sa mai scriu ceva dar mi-am pierdut ideea...oricum ai nevoie de un "different point of view" .O seara frumoasa iti doresc :)

    RăspundețiȘtergere
  4. ...daca e mai mult decat prea plinul unui suflet in singuratate transmite mesajul personal...altfel...cele scrise poate sa fi atins sufletul umbrei dar nu suficient incat la lumina sa-si poata vedea chipul...un ultim anonim

    RăspundețiȘtergere
  5. m-am indragostit acum mult timp de un vis.. un om care sa imi patrunda gandurile in balans cu sufletul ... si m-am aprins atat de tare incat mi-am legat mainile de ale lui...acum am uscaciune in suflet si mizerie in ganduri.. sa visezi e obositor..asa ca mai bine sa fii limitat de propria nimicnicie...sunt dezmierdari spusele tale pe blog, dar nu insanatosesc

    RăspundețiȘtergere
  6. @Goanga
    Am asteptat, am ezitat
    Momente suave am furat.
    Privirea-n urma de-mi soptesc
    Doar amintirile-mi vorbesc...
    (Ea va veni, ea va veni)
    Dar oare EU al EI pot fi?

    @Antonia
    Vrei sa spui ORIBIL, pt ca daca e sa te gandesti putin (lucid) la tot ceea ce am scris, este destul de evident faptul ca astfel de ganduri, contactul prea intens cu anumite trairi, lejeritatea in a le exprima, nu reprezinta deca simptomele unor neimpliniri.
    Sau cum le-ar spune altii FRUSTRARI,(culmea e ca stiu asta) dar deh... asta e, exprim si eu dupa posibilitati, lasand capacitatea de intelegere la indemana resurselor fiecaruia.

    RăspundețiȘtergere
  7. @Alina
    "asa ceva cred ca "primesti" o data in viata si de obicei vine la pachet cu un sentiment urat numit suferita"
    NICI GAND, NU SUNT DELOC DE ACORD CU TINE!
    Dragostea care include suferinta nu are nici o legatura cu ceea ce descriam eu. Nu exista oameni care sa se potriveasca perfect de-a gata, dar... se simte cand ceva merge de la sine, asimiland tot ceea ce se intampla cu o inertie fascinanta, la fel cum se simte si cand te chinui sa faci ceva infranat sa mearga, sa lupti cu retineri si frustrari, cu principii fara sens fata de tine samd.,sunt prea multe datile din viata mea in care vointa a incercat sa substituie ceva-ul normal, dorind sa faca lucrurile sa mearga spre directia placuta din premise de nimic, iar cand ajungeam in acel punct dupa care tanjeam pentru a putea simti confortul pe care ar trebuie sa ti-l dea o relatie eram atat de "obosit" incat nu mai puteam fi eu, nu mai aveam increderea pe care o aveam in prima clipa, si-mi animase scanteia din privire, iar dorinta mea orientata spre acel ceva frumos la care speram luptand... isi platise tributul trist, ramanand undeva in urma...
    Te rog sa recitesti pasajul care te-a facut sa crezi ca as vrea o pitzipoanca langa mine, cu siguranta ai omis ceva sau ai fost neatenta ;)

    @un ultim anonim
    Crezi tu ca umbrele au suflet? poate ca ceea ce am scris nici macar n-am scris pentru o EA, care se evidentiaza doar prin incapatanarea de a nu exista (nu pentru mine), poate e un gest egoist machiat dragut in iluzia unei intentii pozitive, poate ca eu mint... sau poate ca spun adevarul asa cum il simt eu, asta n-o poate afla nimeni, nu aici si nici asa...
    Eu sunt un personaj real al vietii, nu o insiruire de caractere intr-un spatiu virtual, oricine crede ca ma poate cunoaste pe aceste meleaguri se insela amarnic. Pentru a cunoaste pe cineva iti trebuie timp, rabdare si dorinta de a o face cu adevarat, ca de intentii e satula lumea... Nu sunt de acord ca intentia conteaza, mai ales de cand toti am ajuns actori atat de buni pe scena vietii incat simulam si fata de noi dorinte ale bunului simt estompate ulterior la primul pretext superficial. CONTEAZA DOAR LUCRURILE PE CARE LE FACI PANA LA CAPAT! restul sunt momente in care minti si-ti gasesti pretexte, inclusiv pe tine!
    @altcineva care nu considera ca merita un nume
    "acum am uscaciune in suflet si mizerie in ganduri..."
    Incearca sa pastrezi, dupa cum spuneam si zilele trecute, DARUL nu AMARUL, cred ca orice experienta, fie ea si negativa te invata ceva, daca ai rabdare sa o asimilezi si sa o cercetezi suficient incat sa o intelegi, nu te grabi pentru ca nimic bun nu poate urma din asta...
    Dezmierdari spui? Multumesc, insa scopul lor nu este insanatosirea de uscaciunea si mizeria despre care vorbesti, ci reprezinta doar un punct de vedere, nu sa mangai doresc ci sa irit suficient incat pana si eu sa renunt la anumite comoditati, sa putem observa impreuna in jurul nostru lucrurile care conteaza cu adevarat... stiu ca desi le pot gandi fundamentul, la practica si eu am ezitarile mele, as putea afirma chiar ca sunt ipocrit dar macar ma straduiesc sa depasesc nimicnicia acestei conditii... nu pot decat sa sper ca eu o simt prin liniste iar in exterior se observa prin zambete.

    RăspundețiȘtergere
  8. dar din dar se face rai...ce sa te invete experienta unui suflet inselat de propriul vis?! dragostea e oarba ..nu degeaba se zice..pana la urma suntem fierti in aceeasi oala..barbati si femei..doar ca dzeu condimenteaza relatia cand ii miroase a putreziciune

    RăspundețiȘtergere
  9. Ceea ce spui tu ca simti/traiesti, este intr-adevar trist; nu am contestat asta. Eu nu am vrut "sa comentez" in vreun fel trairile tale, cum nu am vrut nici sa...rup o fila din sufletul meu si s-o postez aici(chiar daca probabil ca ar fi concurat cu succes cu scrisoarea ta).
    Ce m-a facut sa zambesc nu a fost ceea ce simti/nu tu sau faptul ca sufletul tau e gol; zambetul mi-a fost trezit de cuvintele mamei tale, de dragostea ei pt tine, de acea puritate pe care tu o cauti... si ma asteptam sa intelegi asta...
    Hai sa vedem si partea frumoasa din scrisoarea ta! Eu am vazut optimism, speranta, credinta, puritate!


    P.S. O zi...linistita!:)

    RăspundețiȘtergere
  10. Wow! cineva e atat de zgarcit in cuvinte incat pana si Dumnezeu a devenit "dzeu"... I DON'T LIKE THIS...IS SAD!doar ce am scris mai sus despre graba... :(

    RăspundețiȘtergere
  11. Sustin impreuna cu Daniel a doua parte legata de senzatie.
    Povestile cum ca mai exista si acele fete care sa evalueze un om dupa ceea ce si cum gandeste,cum vorbeste si cum se comporta,din punctul meu de vedere sunt rasuflate.

    RăspundețiȘtergere
  12. catre necunoscutul zilei de joi:
    chiar daca-i o scrisoare fictiva catre cineva/ceva , a surprins atat de frumos cuvantul "te iubesc" pe care niste unii il folosesc cu o atata lejeritate tot mai des in diferite propozitii care nu au o baza sentimentala reala in zilele marelui azi. cel putin asta am avut impresia ca ai incercat sa surprinzi la finalul celor doua parti .
    pacat ca ne e atat de frica sa ne dam jos mastile si sa jucam sincer pe scena vietii (vorbind de marea majoritate)
    probabil cand se va intampla acest lucru nu ne va fi teama sa luam "te iubesc" ca pe ceva pur si de-a dreptul sincer
    aceeasi eu...

    RăspundețiȘtergere
  13. Subliniaza varianta corecta:
    SERVICI/SERVICIU.

    RăspundețiȘtergere
  14. @ aceeasi eu
    iti apreciez punctul de vedere si... te mai poftesc pe aceste meleaguri.

    @anonim
    cand am vazut comentariul tau, corelat cu starea putin neplacuta in care eram, m-a iritat! ma gandeam cat de orbi pot fi anumiti oameni si cum reusesc ei sa faca dintr-un mesaj pe care cineva indrazneste sa-l exprime timid poate, un pretext perfect sa-si elogieze propria inteligenta. as intreba daca te simti mai presus de mine facand asta, daca fericirea zambetelor tale in aste limite s-a intemnitat, dar n-ai intelege ca nu ma supar ca ma critici, nici macar nu stiu unde e greseala, dar sunt prea obosit sa o caut acum.
    insa ma intristeaza faptul ca mesajul meu doar la atat s-a limitat prin reactia lui in tine... :(
    stiu sigur ca esti dintre acei oameni a caror proximitate, inainte cand eram mai timid imi activa scuturile, acum insa imi activeaza echipamentul ofensiv, nu-mi place stilul tau iar daca esti o persoana de valoare te asigur ca ai ales cea mai infantila modalitate de a te baga in seama, iar daca simti ca te deranjeaza ceea ce spun, te rog sa schimbi o clipa in mintea ta rolurile ;)
    aveam optiunea de a nu-ti publica aceasta intentie malitioasa, dar aleg sa imi asum greseala facuta, nici macar nu voi incerca sa o justific printr-o litera "mancata" accidental sau din nestiinta(desi ora la care scrisesem era cu mult peste anumite limite), imi cer scuze daca aceasta "eroare impardonabila" a suparat si alti cititori :)
    Gestul tau mi-a amintit de niste versuri, ti le dedic cu o mica adaptare pe context:
    ..........................
    Dar când inima-ţi frământă
    Doruri vii şi patimi multe,
    Ş-a lor glasuri a ta minte
    Stă pe toate să le-asculte,

    Ca şi flori în poarta vieţii
    Bat la porţile gândirii,
    Toate cer intrare-n lume,
    Cer veştmintele vorbirii.
    ........................
    Critici voi, cu flori deşerte,
    Care roade n-aţi adus -
    E uşor a scrie-UN COMMENT
    Când nimic nu ai de spus.
    (M.Eminescu-Criticilor mei)

    P.S.:Va rog inca o data, semnati comentariile, nu fiti lasi, un pic de demnitate nu strica nimanui.
    Multumesc anticipat!

    RăspundețiȘtergere
  15. Buna Daniel

    initial scrisem un coment foarte lung, dar mi-am dat seama ca ceea ce vreau de fapt sa iti imparteasesc, Daniel, este un mesaj care l-am trimis demult catre umbra mea

    http://www.scribd.com/MAITREYI-DEVI-Dragostea-Nu-Moare/d/18944707

    La fel ca si tine, am cautat timp de cativa ani pe cineva cu care sa impartasesc acel sentiment pur.

    cautam o umbra, un "El", care in realitate reprezinta doar un mijloc pentru a simti dragostea.

    nu-i cunosteam numele si totusi incercam sa identific calitatile lui cu calitatile sentimentului pe care imi doream atat de mult sa il gasesc.

    Nu te lasa orbit de cautare si nu confunda mijlocul cu scopul. Si mai presus de toate, nu cauta o iubire care sa inglobeze tot ce e mai pur pe lumea asta- nu confunda sentimentele materne cu "iubirea".- acestea sunt singurule sfaturi pe care ti le pot da pentru moment.

    Astept raspunsul tau.

    Cu drag,
    Carina

    RăspundețiȘtergere
  16. @Carina
    Raspunsul meu la ce?
    Nu mi-ai spus nimic din ceea ce nu stiam, ca sa nu mai zic ca ceea ce caut nu are nici o legatura cu o iubire materna, nu stiu de unde ai ajuns tu la astfel de concluzii din ceea ce am scris...
    M-ai privat de acel comentariu lung, de ce? ascunzi ceva, sau pe cineva?
    Ciudat e ca singura Carina pe care o cunosc intrebata fiind daca ea este autoarea acestor randuri... a negat, deci... cu cine am placerea?

    RăspundețiȘtergere
  17. si... s-a asternut linistea impreuna cu frigul zapezilor...

    RăspundețiȘtergere
  18. ...asteptam sa aflam daca ai gasit cu cine sa imparti bomboana...

    RăspundețiȘtergere
  19. ... de fiecare data cand am recitit textele am avut impresia ca au fost modificate subtil...vreau sa inteleg... in tot acest timp ai continuat sa rescrii acelasi text, sa schimbi o nuanta, o intonatie...sau imaginatia mea a luat-o razna?
    un ultim anonim

    RăspundețiȘtergere
  20. Cu atatea fete in jurul tau ai sa te zapacesti de tot.

    Dana, Canada

    RăspundețiȘtergere
  21. 1. N-am gasit... dar cum spunea cineva mai sus (Ea va veni, ea va veni)
    2. Modificarea despre care vb include o propozitie, respectiv ideea exprimata de ea (asta in conditiile in care ne referim la aceeasi). Eu am avut senzatia ca am exprimat clar, pentru ca eu intelegeam, dar dupa ce mai mult de o persoana mi-a subliniat faptul ca se intelege altceva mi-am permis sa focalizez un pic mai bine, mai sunt idei asupra carora as interveni dar... poate mai intelept este sa le abordez mai pe indelete in alta postare.
    P.S.: Ma simt onorat ca imi recitesti blogul incat sa culegi pana si nuantele acestuia, multumesc! dar daca o faceai cu atentie observai ca am o oarecare aversiune fata de ANONIMI, so... daca doresti sa iti pot raspunde la comentariu ar fi intelept din partea ta sa ti-l si asumi.

    RăspundețiȘtergere
  22. @Dana
    Mai, mai, mai !
    Habar nu am unde vezi tu atatea fete in jurul meu, nu te lasa rapita de iluzia persistentei lor in plan real. Probabil tu crezi ca roiesc in jurul meu iar eu ma identific cu eternul neinteles, aproape ca m-ar flata asa o ipostaza dar hai sa fim seriosi, e usor sa spui cuvinte calde, e usor sa gasesti exprimari dintre cele mai alese precum hainele de sarbatoare, dar cati dintre cei ce o fac rezoneaza cu acele "vesmite ale sufletului" ?
    Iar ca sa-ti spulber putin mitul acesta al Zburatorului, voi mentiona ca luna aceasta am avut atat de mult de lucru la noul job, incat nici sa ies cu prietenii(si asa putini) n-am avut timp pur si simplu, si am suparat cativa (sper ca nu prea rau), voi detalia aceste aspecte poate intr-o noua postare...
    O zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
  23. Am citit cu emotie prima parte a scrisorii conturandu-mi in minte imaginea unui barbat aproape perfect pe care mi-ar fi placut sa il cunosc in profunzimea lui. Din cuvinte frumos asezate se pot crea personaje pe care cred ca oricine si-ar dori sa le intalneasca in viata reala, insa, din pacate aceste imagini sunt cu mult departe de ceea ce exista. Vorbesti despre o iubire ideala as spune, insa care, cred eu ca putea prinde aripi la o varsta mult mai frageda, cand inca ne mai pastram o parte din inocenta. Cu timpul, diversele experiente, unele placute altele mai putin placute te cam fac sa privesti altfel relatia dintre aceste doua personaje care ar putea scrie o poveste de iubire...
    Iti readuci cititorul cu picioarele pe pamant putin cam dur in a doua parte, sau poate ca incerci sa te cobori pe tine cu picioarele pe pamant. Totusi trag speranta ca acea femeie pe care o conturezi in acele cateva randuri referitoare la realitatile vietii cotidiane nu reuseste sa strice atat de puternic imaginea femeii din ziua de azi si, nu doar tu, ci si altii inca mai puteti privi femeia din acea perspectiva frumoasa descrisa te tine in aceasta scrisoare si la care pare doar ca visezi, nefiind convins ca o vei gasi candva si ca va fi a ta.
    Am totusi senzatia ca, desi spui ca nu pui etichete oamenilor, te grabesti in a trage concluzii inainte de a cunoste cum este o persoana de fapt. Poate ca are unele retineri, sau spune unele lucruri in care nu tocmai crede...de teama, pentru ca vrea sa te cunoasca pe tine altfel, si sa se convinga ea ca nu esti asa cum spera sa nu fii. Si poate ca si ea era mai deschisa candva...dar timpul a invatat-o sa nu se grabeasca si sa nu lase sa se vada cat de sensibila e si cat de profund poate simti. Si tocmai asta simt la tine, ca vrei ca acele lucruri frumoase sa se intample prea repede, ca nu ai rabdare si ca vrei ca ea sa aiba incredere in tine prea repede, insa acea incredere despre care vorbesti tu se castiga in timp.
    In cele din urma cred ca orice femeie isi doreste sa se simta femeie langa barbatul pe care il iubeste, in toate intelesurile acestui cuvant.
    Si imi doresc ca si eu sa gasesc in el acel ceva care sa ma implineasca, sa simt acea fericire pe care numai iubind o poti simti, la fel de mult cum iti doresc si tie...

    Ana.

    PS: Sucul de la terasa din colt as prefera sa fie de la non-stop si savurat pe o banca de pe marginea lacului Cismigiu :)

    RăspundețiȘtergere
  24. @Ana
    Imi place cum ai scris, intr-adevar structurarea pe doua parti n-a fost facuta doar din considerente dimensionale, ci si ca o distinctie intre sperante si realitate.
    Ceea ce tu ai numit graba in a trage concluzii, isi are originea in experiente esuate cand nu ma grabeam, probabil e un oarecare instinct de conservare.
    Referitor la ea... mi-ar placea sa simta, sa ma simta si sa poata inchide ochii asa cum povesteam... insa poate ca ai dreptate ca daca si ea are la activ experiente neplacute instinctiv va avea retineri...
    E mult de discutat... prea mult pentru un astfel de context...
    Vreau sa-ti marturisesc ca nu stiu care Ana... daca am uitat ceva ce trebuia sa-mi amintesc imi cer scuze... insa cunosc mai multe persoane cu acest nume, daca m-ai ajuta putin ti-as fi recunoscator. Multumesc anticipat!

    RăspundețiȘtergere
  25. Ma bucur pentru faptul ca nu ai putut asocia cuvintele mele cu niciuna dintre acele Ana pe care le cunosti. Nu ai de ce sa iti ceri scuze, in acest context Ana este doar un nume simplu. Sa spun ca noi ne cunoastem...ar fi prea mult...

    IT.

    RăspundețiȘtergere
  26. nu ma ajuta deloc cele scrise... chiar nu stiu care ANA... (foloseste adresa de mail te rog, multumesc)

    RăspundețiȘtergere